Košík je prázdný
Kategorie zboží

30 vteřin - Ondřej Souček


Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin.
Vaše cena 246,00
Vaše cena bez DPH 246,00
 
Dostupnost Skladem 2 ks
Odesíláme v pátek 29.11.

Podrobný popis

Délka reklamního sporu je nejčastěji pouze třicet vteřin. Do tohoto krátkého časového úseku je soustředěn neuvěřitelný tlak. Nejen na zákazníky, ale také na samotné reklamní tvůrce. Kdo od této knihy očekává naleštěné reklamní obrázky, bude pravděpodobně zklamán. Syrové příběhy lidí bojujících o vlastní existenci vzbuzují úsměv, ale vždy po nich zůstává hořká pachuť na jazyku. Autor otvírá třinácté komnaty svých hrdinů a nechává je se koupat ve vlastních frustracích, které s sebou nese práce nejen v reklamním průmyslu.


Parametry

Autor: Ondřej Souček