Košík je prázdný
Kategorie zboží

Knihy o médiích, žurnalistice a komunikaci

řadit podle: Oblíbenosti Ceny Názvu

V letech protektorátu byl Jiří Weil personou non grata, vystoupil pod pseudonymem nebo šifrou jen ojediněle, k soustavné publicistice se mohl vrátit až po konci druhé světové války a do roku 1948 pravidelně …

612,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 3.2.

Jak může začínající šéf kartelu uspět (a přežít) v 300miliardovém nelegálním drogovém byznysu?

416,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 3.2.

Kniha představuje pokus o zmapování žánru české reportáže.

376,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 3.2.

Kniha mapovuje české mediální scény s myšlenkou, že sebeodbornější teorie bez uvedení konkrétních příkladů a zážitků z tvorby adeptům žurnalistiky nebo mediálních studií nemůže poskytnout dostatečný …

184,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 3.2.

Nakladatelský redaktor a editor Jan Šulc (1965) napsal za posledních třicet čtyři let více než dvě stovky vzpomínkových, popularizačních a polemických textů o české literatuře, vedl rozhovory s českými …

535,00 Kč
včetně DPH

Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 3.2.

Slovník žurnalistiky vysvětluje pojmy z oblasti tisku, rozhlasu a televize, včetně digitalizace a internetizace médií.

395,00 Kč
včetně DPH

Skladem 1 ks Odesíláme v pondělí 3.2.