Košík je prázdný
Kategorie zboží

Knihy o marketingu a reklamě

řadit podle: Oblíbenosti Ceny Názvu
 

Ať chceme, nebo ne, média spoluutváří náš svět. Už jediný nezdařený mediální výstup může poškodit poctivě budované dobré jméno instituce.

303,00 Kč
včetně DPH

skladem
více než 5 ks
Odeslání
středa 5.4.

Také máte nastudovanou řadu knih o marketingu, ale zjišťujete, že stávající postupy již nefungují?

435,00 Kč
včetně DPH

skladem
3 ks
Odeslání
středa 5.4.

Autor používá marketingovou strategii k identifikaci oblastí amerického práva, které má největší vliv na úspěch či neúspěch firmy.

283,00 Kč
včetně DPH

skladem
1 ks
Odeslání
středa 5.4.

Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie.

159,00 Kč
včetně DPH

skladem
více než 20 ks
Odeslání
úterý 11.4.

Kniha je cestovní mapou pro každého - od marketingových profesionálů k vlastníkům malých podniků, od učitelů ke studentům i rodičům.

677,00 Kč
včetně DPH

skladem
více než 5 ks
Odeslání
úterý 11.4.

Kniha JUDr. Luboše Bárty, MBA, mezinárodně uznávaného vinařského experta, s názvem „Public relations a marketingová komunikace v obchodu s vínem“, je koncipována v duchu doby jako „all-in-one“.

501,00 Kč
včetně DPH

skladem
3 ks
Odeslání
úterý 11.4.