Vážení zákazníci, děkujeme za vaše objednávky. Prosíme vás o trpělivost při jejich doručení, děláme vše pro to, abychom je doručili do Vánoc. Věnujte prosím pozornost datu odeslání, které je uvedeno u zboží. Děkujeme, tým TvFit.cz
| Vaše cena | 145,50 Kč |
| Vaše cena bez DPH | 145,50 Kč |
| Dostupnost | Skladem 2 ks |
| Odesíláme v pátek 9.1. | |
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
Autor: Irena Carpentier - Reifová
Pro vstup na tuto webovou stránku prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let
