Vážení zákazníci, děkujeme za vaše objednávky. Prosíme vás o trpělivost při jejich doručení, děláme vše pro to, abychom je doručili do Vánoc. Věnujte prosím pozornost datu odeslání, které je uvedeno u zboží. Děkujeme, tým TvFit.cz

Kategorie zboží

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová


První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.
Vaše cena 145,50
Vaše cena bez DPH 145,50
 
Dostupnost Skladem 2 ks
Odesíláme v pátek 9.1.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.


Parametry

Autor: Irena Carpentier - Reifová


Výrobce/dovozce podle nařízení (EU) 2023/988
Nakladatelství Karolinum

Ovocný trh 560/5, 11636 Praha 1, CZ
Email: cupress@cuni.cz  Telefon: + 420 224 491 276  URL: https://karolinum.cz/kontakt