Košík je prázdný
Kategorie zboží

Co je nového v médiích - Filip Struhárik


Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější.
Vaše cena 339,00
Vaše cena bez DPH 339,00
 
Dostupnost Skladem > 5 ks
Odesíláme v úterý

Podrobný popis

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.


Parametry

Autor: Filip Struhárik