Košík je prázdný
Kategorie zboží

Dvouleté děti v předškolním vzdělávání - Od podzimu do zimy


Publikace Dvouleté děti v předškolním vzdělávání s podtitulem Od podzimu do zimy je věnována v první řadě učitelkám a ředitelkám mateřských škol, je velmi vhodným studijním materiálem pro budoucí učitelky …
Vaše cena 500,00
Vaše cena bez DPH 500,00
 
Dostupnost Skladem > 5 ks
Odesíláme ve čtvrtek 28.11.

Podrobný popis

Publikace Dvouleté děti v předškolním vzdělávání s podtitulem Od podzimu do zimy je věnována v první řadě učitelkám a ředitelkám mateřských škol, je velmi vhodným studijním materiálem pro budoucí učitelky mateřských škol, mohou ji využít nejen studenti bakalářských studijních programů Učitelství pro mateřské školy, ale i studenti středních pedagogických škol či dalších studijních oborů zaměřujících se na vzdělávání a výchovu dětí raného věku. Cenným zdrojem informací může být také pro pracovníky v zařízeních pro péči o děti do tří let, mikrojeslích, dětských skupinách, soukromých předškolních zařízeních.
Inspiraci zde najdou rodiče, prarodiče i chůvy dvouletých. Díky velkému množství příkladů a praktických ukázek metodika poskytuje nabídku, jak nejen pečovat o dvouleté dítě, respektovat jeho individuální potřeby a zájmy, ale především jak si s ním efektivně hrát tak, aby se nenásilným způsobem rozvíjelo.

Recenzována odbornicemi na předškolní vzdělávání (PhDr. Zora Syslová, Ph.D., PaedDr. Věra Jakoubková) Metodika pomůže začínajícím učitelkám mateřské školy zorientovat se v aktuálních otázkách předškolního vzdělávání, konkrétně v oblasti vytvoření optimálních podmínek pro vzdělávání dvouletých dětí v mateřské škole. Zkušeným učitelkám mateřských škol osvěží a rozšíří jejich dříve získané vědomosti z předškolní pedagogiky a vývojové psychologie v oblasti raného dětství. Ředitelky mateřských škol metodika podpoří v rozhodování, zda a za jakých podmínek lze rozšířit vzdělávání v dané mateřské škole pro dvouleté děti. Konkrétně se jedná v prvé řadě o vyjasnění mantinelů se zřizovatelem v otázce přijímání dvouletých dětí do mateřské školy a vytvoření adekvátních podmínek pro jejich zařazení do vzdělávacího procesu v mateřské škole, následně promýšlení optimální adaptace dvouletých dětí, zajištění péče, výchovy, vzdělávání i spolupráce s rodiči a odborníky.  

PhDr. Jana Kropáčková, Ph.D.
Pracuje jako odborná asistentka na katedře primární pedagogiky PedF UK. Odborně se zaměřuje na téma raného dětství, výchovy předškolního dítěte v rodině, problematiku návaznosti preprimárního a primárního vzdělávání. Pracovala také jako učitelka MŠ a je vedoucí pedagogických praxí studentů bakalářského studia Učitelství pro mateřské školy.

Mgr. Hana Splavcová
Pracovala jako dětská sestra v jeslích, později jako vedoucí jeslí. Vystudovala pedagogiku předškolního věku se specializací na studium raného dětství. V současné době pracuje jako odborný garant předškolního vzdělávání v NÚV a zároveň působí jako lektorka dalšího vzdělávání pro učitelky mateřských škol v NIDV.


Parametry

Autor: Jana Kropáčková, Hana Splavcová