Košík je prázdný
Kategorie zboží

Framing televizního zpravodajství a jeho účinek na formování politických postojů veřejnosti - Hana Hurtíková


Výzkum v oblasti politické komunikace, zejména v souvislosti s ověřováním teorie framingu (rámování), je v České republice opravdu na počátku.
Vaše cena 166,30
Vaše cena bez DPH 166,30
 
Dostupnost Skladem > 5 ks
Odesíláme v úterý 16.7.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Výzkum v oblasti politické komunikace, zejména v souvislosti s ověřováním teorie framingu (rámování), je v České republice opravdu na počátku. O možném účinku rámů (do kterých jsou zpravodajská sdělení zabalena) na formování politických postojů veřejnosti toho zatím víme poměrně málo. Autorka se proto pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší první ucelený náhled na teoretické vymezení framingu a jeho komplexní charakter v procesu politické komunikace. Představuje ucelenou metodologii jeho výzkumu a v rámci případové studie testuje potenciální účinek rámování na politické chování veřejnosti.

V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak je definován a jak se projevuje framing v politické komunikaci? Co je podstatou zpravodajského framingu? Jak média vytváří rámy, do kterých zabalují svá sdělení? Jak mohou tyto rámy působit na politické chování diváků televizního zpravodajství? Jaké existují metodologické postupy pro vymezení a testování jejich účinku?


Parametry

Autor: Hana Hurtíková