Košík je prázdný
Kategorie zboží

Hudba v reklamě - Radim Bačuvčík


Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě.
Vaše cena 316,00
Vaše cena bez DPH 316,00
 
Dostupnost Skladem 5 ks
Odesíláme v pondělí 2.12.

Podrobný popis

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se zabývá televizní reklamou, která je s hudbou ze všech oblastí marketingové komunikace svázána asi nejvíce. Všímá si procesu, jakým se vůbec hudba do reklam dostává a do detailů ukazuje, jak vlastně hudba v dnešních reklamách vypadá. Knihu ocení všichni, kteří mají co do činění s reklamní tvorbou, a také lidé, kteří by se chtěli dozvědět více o tom, jak se s nimi reklamní mágové pokoušejí pomocí hudby manipulovat.


Parametry

Autor: Radim Bačuvčík