Vaše cena | 374,00 Kč |
Vaše cena bez DPH | 374,00 Kč |
Dostupnost | Skladem 4 ks |
Odesíláme v pondělí |
Druhý díl slovem i obrazem uvádí do matematického myšlení a představuje nejdůležitější Montessori materiály pro matematiku.
Dítě se naučí chodit, mluvit, pracovat s předměty a počítat a psát prostřednictvím své vlastní tvořivosti, nikoli proto, že jej to dospělí naučí. Dospělý je na cestě vzděláním pouze průvodcem, rádcem a oporou. Aby dokázal dítěti pomoci s tím, co v danou chvíli chce dělat, musí se naučit vnímat signály jeho potřeb. Nehodnotí, neznámkuje, vede ruku a mysl.
Filozofii přístupu k vzdělávání dětí, kterou známe pod pojmem Montessori pedagogika, vytvořila na začátku 20. století Maria Montessori, italská pedagožka, lékařka a vědkyně. Díky vědeckému přístupu dnes po sto letech výzkumu a ověřování víme, jaké jsou vývojové potřeby dětství. Víme, proč nejmenší děti tak rády opakují stejnou věc stále dokola, víme v jakém období a proč potřebují rovnat kostky od největší po nejmenší a víme také, že debata nad pravidly hry je pro školáky důležitější, než samotná hra.
Nová řada příruček pro mateřské školy a předškolní zařízení vznikla v průběhu desítek let práce s dětmi. Jejím cílem je pomoci všem pedagogům předškolního vzdělávání zvýšit dětem pomocí nové kultury výchovy vědomí jejich vlastní hodnoty a připravit je na dnešní svět.
Autor: Claus-Dieter Kaul, Christiane M. Wagnerová
Pro vstup na tuto webovou stránku prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let