Vaše cena | 342,00 Kč |
Vaše cena bez DPH | 342,00 Kč |
Dostupnost | Skladem 2 ks |
Odesíláme v pátek 22.11. |
Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.
Autor: Radim Bačuvčík, Lenka Harantová
Pro vstup na tuto webovou stránku prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let