Košík je prázdný
Kategorie zboží

Sociální marketing - Lenka Harantová


Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu.
Vaše cena 360,00
Vaše cena bez DPH 360,00
 
Dostupnost Skladem 3 ks
Odesíláme v pondělí 27.5.

Podrobný popis

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům sociálního marketingu, zákonné regulaci a samoregulaci. Další kapitoly se zabývají historií sociálního marketingu v ČR i ve světě či novými trendy v marketingu. Publikace obsahuje také široký přehled případových studiích sociálních marketingových kampaní na různá témata. Je určena pracovníkům z oblasti jak komerčního, tak i sociálního marketingu, vysokoškolským studentům či marketingovým nadšencům. Oba autoři se dlouhodobě věnují problematice sociálního marketingu a přednáší výše zmíněná témata na univerzitní půdě.


Parametry

Autor: Radim Bačuvčík, Lenka Harantová