Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální manipulace …
360,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Vzrušující pokračování bestselleru "Jak novináři manipulují" vypráví příběhy o reportérech ze zpravodajských organizací, kteří více dbají na svou politickou korektnost než na objektivitu reportáží předkládaných …
210,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Kniha esejů japonské specialistky na problematiku médií, videoartu a multimediálního umění je koncipována jako soubor textů zkoumajících problematiku médií v postkomunistické východní Evropě ve srovnání …
388,00 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského výzkumu médií, shrnuje stále složitější strukturu …
389,00 Kč
včetně DPH
Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Publikace obsahuje tři samostatné části: dějiny rozhlasu v datech, dějiny televize v datech a vývoj mediálního práva v datech.
409,00 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Může být člověk na obrazovce autentický?
270,00 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kniha francouzského významného politologa Dominique Moiseho (* 1946) se neotřelým způsobem zabývá otázkou emocí v dnešním světě, jež vysvětluje na podkladu současných nejpopulárnějších televizních seriálů …
268,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač …
395,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Mediální monopol? Něco takového přece neexistuje, namítnou mnozí.
339,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kolektivní monografie Co je bulvár, co je bulvarizace navazuje na publikace již Nakladatelstvím Karolinum vydané, jako byly texty O fejetonu, s fejetonem nebo O reportáži, o reportérech, Pokusy a dobrodružství …
226,00 Kč
včetně DPH
Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Dnešní novináři se při své práci setkávají s řadou eticky sporných situací a jevů, jež mohou ovlivnit jak výkon jejich povolání, tak texty či pořady, které vytvářejí.
525,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Novinka z řady Jak říct ne upozorňuje na rizika spojená s užíváním sociálních sítí, jako jsou negativní pocity, závislost, osamělost, stres a další.
77,00 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Obraz diváků televizních seriálů a dalších pořadů jako pasivních konzumentů je zakořeněný i dnes, v éře internetových televizí, streamování a obsahu dostupného kdykoli "na přání".
528,00 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Publikace je věnována kritickému myšlení a kognitivním zkreslením.
161,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kniha Digital_Humanities není tradičně pojatým akademickým sborníkem esejí či spoluautorskou monografií.
327,00 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Známý kritik digitální revoluce tentokrát přichází s užitečnými návody, jak zvrátit znepokojivý vývoj v oblasti informačních technologií a otevřít si cestu k takové digitální budoucnosti, na kterou bychom …
402,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Cílem předložené kolektivní monografie je nabídnout sondy do českého myšlení o (masových) médiích mezi lety 1918 až 1938.
299,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Tento sborník obsahuje devět textů věnovaných problematice regulace médií.
312,00 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
As seen on The Daily Show, an illustrated portrait of the Donald J.
297,00 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu.
269,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu.
330,00 Kč
včetně DPH
Skladem 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
V posledních zhruba dvaceti letech sílí varovná až panická tónina politicko-mediálního diskurzu, která - byť v podstatě nevyřčeně - operuje s představou hluboce dysfunkčního stavu veřejné diskuze a oslabení, …
325,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz.
66,00 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Antologie představí specifický teoretický směr uvažování o médiích, který značně problematizuje dosavadní historické a archeologické pojetí média a posouvá ho do odlišných teoretických a zejména filozofických …
444,00 Kč
včetně DPH
Skladem 1 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Inferences with Ignorance focuses on two formal logic systems that employ the type of inferences in which questions are used in ...
360,00 Kč
včetně DPH
Skladem 1 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Monografie zachycuje, jak se v 90. letech vyvíjely vztahy mezi politickou a mediální sférou v Česku, jak politická sféra ovlivni...
290,00 Kč
včetně DPH
Skladem 4 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Kniha popisuje příběh české „televizní krize“ roku 2000.
200,00 Kč
včetně DPH
Skladem > 5 ks Odesíláme v pondělí 6.1.
Kniha prináša úplne nový, dosia? nepublikovaný, poh?ad na mechanizmus televízneho spravodajstva v socialistickom Československu v 70-tych a 80-tych rokoch.
444,00 Kč
včetně DPH
Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
Báječné! Sensační! Světová novinka!!!!
177,00 Kč
včetně DPH
Skladem 3 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.
V České republice došlo po roce 1989 ke klíčové proměně společenského i mediálního systému.
338,00 Kč
včetně DPH
Skladem 2 ks Odesíláme ve čtvrtek 9.1.