| Vaše cena | 366,80 Kč |
| Vaše cena bez DPH | 366,80 Kč |
| Dostupnost | Skladem > 5 ks |
| Odesíláme v pondělí 3.11. | |
Obchodní značka se stala ve 20. století fenoménem a zůstává jím i nadále. Pro řadu zákazníků je vodítkem při nákupech, pro řadu aktivistů symbolem vydřidušství a roztahovačnosti globálního kapitálu. Wally Olins bez emocí vysvětluje, jak a proč značky vůbec vznikly, jak sloužily a slouží svým majitelům i zákazníkům, a jak se mění jejich užívání a fungování v globalizovaném světě. Svůj výklad doprovází konkrétními příklady, takže je srozumitelný i laikovi, ale stejně tak je i užitečný všem, kdo se značkou pracují nebo pracovat chtějí.
Autor: Wally Olins
Pro vstup na tuto webovou stránku prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let
