* Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit?
Vaše cena
554,00 Kč
Vaše cena bez DPH
554,00 Kč
Dostupnost
Skladem
2 ks
Odesíláme
ve středu
Podrobný popis
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? * Co se mu líbí a co naopak odmítá? * Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? * Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci. Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
OVĚŘENÍ VĚKU 18+
Pro vstup na tuto webovou stránku prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let
pro nákup alkoholických nápojů
pro nákup erotického zboží
pro nákup zábavné pyrotechniky kategorie F1 a F2
případně 21 let
pro nákup zábavné pyrotechniky kategorie F3
Informace o cookies na těchto stránkách
Náš eshop používá soubory cookie. Některé soubory cookie jsou nezbytné pro správné fungování webu. Další soubory cookie používáme k analýzám. Ty můžete případně odmítnout.