Kategorie zboží

Marketingová komunikace a public relations - Jan Halada


Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání.
Vaše cena 142,00
Vaše cena bez DPH 142,00
 
Dostupnost Skladem 2 ks
Odesíláme v úterý 16.9.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčových konceptech oboru. Je určen jak studentům, tak těm, kteří s pojmy marketingové komunikace přicházejí do styku v rámci své profese


Parametry

Autor: Jan Halada


Výrobce
Nakladatelství Karolinum

Ovocný trh 560/5, 11636 Praha 1, CZ
Email: cupress@cuni.cz  Telefon: + 420 224 491 276  URL: https://karolinum.cz/kontakt