Vaše cena | 367,60 Kč |
Vaše cena bez DPH | 367,60 Kč |
Dostupnost | Skladem > 5 ks |
Odesíláme ve čtvrtek |
Kniha je první původní publikací o strategické komunikaci na českém trhu. Strategickou komunikaci představuje jako nově se rozvíjející obor na pomezí různých společenskovědních a humanitních disciplín: komunikačních a mediálních studií, behaviorální ekonomie a psychologie, politologie a bezpečnostních studií, informačních technologií a dalších. Autorka přehledně představuje základní postupy, metody, nástroje a taktiky, které se ve strategické komunikaci uplatňují. Na zřeteli má přitom neustále se měnící a vyvíjející se prostředí digitální komunikace a digitálních technologií. V neposlední řadě rozebírá důležitá etická dilemata, která jsou nevyhnutelně součástí praxe strategické komunikace. Publikace je určena jak studujícím komunikačních a sociálněvědních oborů, tak i profesionálům z praxe.
Autor: Denisa Hejlová
Pro vstup na tuto webovou stránku prosím potvrďte, že splňujete věkovou hranici 18 let