Kategorie zboží

Bez loga - Naomi Kleinová


Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu.
Vaše cena 460,30
Vaše cena bez DPH 460,30
 
Dostupnost Skladem 1 ks
Odesíláme ve středu 24.9.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Rozsáhlá a exaktními statistickými údaji podpořená studie o podobách moderního marketingu. Kleinová ve čtyřech oddílech své práce (Bez prostoru, Bez volby, Bez práce, Bez loga) demaskuje praktiky soudobého reklamního průmyslu, ukazuje, jak ve dvacátém století rostl význam, který hrála v propagaci výrobku rádoby prestižní značka - až do té míry, že značka zastínila výrobek a stala se sama dobře prodejným a draze placeným artiklem. Popisuje zaměstnanecké praktiky nadnárodních korporací, zejména to, jak těží z levné pracovní síly v zemích třetího světa, a bezostyšnost, s jakou si reklama přivlastňuje veřejný prostor. Kniha překvapí zejména odhalením skutečného rozměru a dosahu obchodních a reklamních praktik, kterým jsme dnes a denně vystaveni.


Parametry

Autor: Naomi Kleinová


Výrobce
ARGO spol. s r.o.

Milíčova 13, 130 00 Praha 3 – Žižkov, CZ
Email: argo@argo.cz  Telefon: +420 222 782 262  URL: https://www.argo.cz