Kategorie zboží

Posuzování rozvoje kompetence k učení ve výuce


Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit.
Vaše cena 104,70
Vaše cena bez DPH 104,70
 
Dostupnost Skladem 2 ks
Odesíláme v úterý 9.12.

Výprodej zboží této kategorie - slevy až 80%


Podrobný popis

Mladí lidé opouštějící současnou školu by si z ní měli odnést především schopnosti a chuť se trvale učit. Jak toho dosáhnout ve školní výuce? Odpovědí na položenou otázku je tato publikace. Ve svých východiscích se opírá jak o empirické výzkumy, tak sdílená odborná přesvědčení. Autoři nabízejí strukturované nahlížení na školní výuku skrze situace, které napomáhají rozvoji kompetence k učení. Tyto situace jsou v publikaci charakterizovány. Na jejich základě byl navržen pozorovací arch. Ten byl výzkumně prověřen a je doložena jeho vysoká spolehlivost v rukou zaškolených a zacvičených pozorovatelů. Představená metoda pedagogického empirického výzkumu může sloužit těm, kteří do strategie výzkumného bádání zařazují pozorování výuky a tematicky se orientují na kompetenci k učení. Publikace může být přínosná i pro učitele. Obsahuje relativně konkrétní popis "ideální" výuky a tím dává učitelům inspirační zdroje pro orientaci vlastní výuky. Může být využita i pro přípravu učitelů či v jejich dalším vzdělávání.


Parametry

Autor: Martin Chvál, Josef Valenta


Výrobce
Nakladatelství Karolinum

Ovocný trh 560/5, 11636 Praha 1, CZ
Email: cupress@cuni.cz  Telefon: + 420 224 491 276  URL: https://karolinum.cz/kontakt